duminică, 11 mai 2008

TIBERIU ARDELEAN - Rólam

1967-ben, Csíkszeredában születtem. Mérnök vagyok és a kataszter terén dolgozom.
1991 óta Gyergyószentmiklóson élek. Több lehetőségem volt, hogy külföldön dolgozzak, de nem tettem meg, mert meggyőződésem, hogy figyelnünk kell a mellettünk létező lehetőségekre és itthon is meg tudjuk valósítani céljainkat. Feleségem Ildikó, tanárnő és két szép és nagyon ügyes gyerekünk van, akik magyar tannyelvű intézményekben tanulnak.

Jól beszélvén a magyar nyelvet, szélesebb rálátásom van a többoldalú, interkulturális gyergyói helyzetre.
1993 – 2004 között, mint topográfus dolgoztam a visszaszolgáltató törvény alkalmazásában.
Ebben az időszakban több, mint 2500 gyergyószentmiklósi gazdát visszahelyeztem tulajdonba, több, mint 5000 föld parcellával. Ugyanebben a időszakban felmértem az összes gyergyói szántóföldet, befejeztem a négy mezőgazdasági és egy erdészeti társas parcellázását, összesen több ,mint 700 ha, és nem utolsó sorban személyesen beazonosítottam telek könyv szerint a két gyergyószentmiklósi közbirtokosságot az erdészeti és kataszteri térképeken és tulajdonba tettem őket több mint 3500 ha üzemterves területtel. Jelenleg is ebben a szakmában dolgozom mint engedélyezett szakember.
Tagja vagyok a Nemzeti Liberális Párt Megyei Fiókszervezetének 2006 óta.

Ardelean T. V. jelölt üzenete a választók felé:
Politikai mottó: „Akkor látod igazán a jövőt, ha magad igazítod azt”. Nem csak azért jelöltettem magam mint helyi tanácsos, hogy hozzak egy plusz színfoltot a helyi tanács összetételében, hanem, hogy hozzájáruljak a megyejogú városunk szebb jövőképének és jobb életminőség kialakításában. Ezt a dolgot meg lehet csinálni, léteznek városok ahol sikerült.
Akarom hogy Gyergyószentmiklós igazi megyejogú várossá váljon, ne csak a nevével. Mint sok más szülő, én is szeretném tudni, hogy a gyermekeim nincsenek rákényszerítve, hogy elmenjenek innen egy jobb munkahelyért, vagy lehetőségért.. Akarom ezt a változást és , úgy gondolom, hogy hozzá tudok járulni a szakképzettségem által, az összegyűlt tapasztalatommal, a mérnöki csapatom segítségével és pártom támogatásával.
A legfontosabb területek, amelyekben hozzá akarok járulni a munkámmal:
- Több európai pénzt a városnak, egy olyan környezet kialakítása, amely újabb befektetőket hoz a városnak, új munkahelyeket kialakítva..
- A közúti közlekedés javítása és a személygépkocsi parkolási probléma megoldása a központban, a legfontosabb intézmények és utcák környékén.
- Megyejogú városunk képének javítása és közvetítése az országunkban első sorban és külföldön is.
- Saját pénzforrások jobb gazdálkodása, új pénzforrások felderítése a helyi költségvetésbe.
- Területek joghelyzetének rendezését, az összes tulajdonjogi papír kiosztását .
- Eljárások a megyejogú városunk ingatlan és általános kataszter megvalósításához szükséges pénzeknek beszerzésére az államköltségvetésből .
Ezen problémák kiküszöbölésére, legjobb megoldás, ha a helyi fejlődéshez liberális módszereket alkalmaznak!
Szavazzanak a PNL-re!


Ardelean Tiberiu V.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




ALEXANDRU VOINESCU




Candidat pentru Consiliul Local Gheorgheni




















BUTNAR COSMIN
Candidat pentru Consiliul Local Gheorgheni

Niciun comentariu: